15 Temmuz 2009 Çarşamba

Sabahat Akkiraz & 21 ALbüm

SABAHAT AKKIRAZ - BIR GERCEGE BEL BAGLADIM [2008]

============================== ====================



01 DagLar Kisimis

02 AyriLik HasretLik

03 AkLim Fikrim Zay EyLedi

04 Hekimhana Vardim

05 Ne Care CekmeLi

06 Bir Gercege BeL BagLadim

07 Hasretin Beni

08 Dert Ortagim Benim

09 EfendiLer Bagi

10 Yari OLmayanin

11SurmeLi

12 Habudiyar

13 Karpuz Kestim SuLandi

14 Temir Aga





SABAHAT AKKIRAZ - INSANA MUHABBET DUYDUM DUYALI [2008]

============================== ==================== =====



01Insana Muhabbet Duydum DuyaLi

02 Sen Tabipsin

03 Kara Tren Bu Sene u.h

04 Canim Kurban OLsun

05 Yaban GuLu

06 Demedim Mi

07 Divana

08 Oy Amman

09 DeLi GonuL

10 ILgit ILgit

11 Seni Benden AyiriLar

12 Pinara Vardim

13 Sari Cicek Sarartiyor

14 Dünmü Burdaydin

15 Potpri

16 HaLayLim LeyLamida

17 Su Siziyor





SABAHAT AKKIRAZ - BENDEKI YARALAR TURLU TURLUDUR [1987]

============================== ==================== =====



Sabahat Akkiraz - AdaLet KiLici

Sabahat Akkiraz - AkLim Ermedi (U.H)

Sabahat Akkiraz - ALmanin ALi DiLey

Sabahat Akkiraz - Assagidan GeLen DiLber

Sabahat Akkiraz - BeLLi TasLar YikiLmis (U.H)

Sabahat Akkiraz - Bendeki YaraLar

Sabahat Akkiraz - BüLbüL Ne Yatarsin (U.H)

Sabahat Akkiraz - EnstrümentaL I

Sabahat Akkiraz - EnstrümentaL Ii

Sabahat Akkiraz - EzeL Bahar

Sabahat Akkiraz - GüL Fidani

Sabahat Akkiraz - Ne Diyeyim DostLar

Sabahat Akkiraz - SaLma DiL Gemisi

Sabahat Akkiraz - Tabib BuLunmaz

Sabahat Akkiraz - Yar Oyda Yar Oy (U.H)

Sabahat Akkiraz - Yaz Bahar AyLari

YaraLar[1]





SABAHAT AKKIRAZ - BOS YERE KAVGAYI ZAHMET BILIRIZ [1988]

============================== ==================== ======



Sa-Bykzb2[1]

Sabahat Akkiraz - AdaLet KiLici

Sabahat Akkiraz - Asik OLan

Sabahat Akkiraz - AtLadim Girdim Baga

Sabahat Akkiraz - Benim Efendim

Sabahat Akkiraz - Bir MeLek Simadir

Sabahat Akkiraz - Bos Yere Kavgayi Zahmet BiLiriz

Sabahat Akkiraz - Demi Demi

Sabahat Akkiraz - EyLen Turnam

Sabahat Akkiraz - HaL Haman OLdu

Sabahat Akkiraz - Harabat EhLiyiz

Sabahat Akkiraz - Oy Tabip





SABAHAT AKKIRAZ - DAGLAR KARDESIMI GERI VERIN [1994]

============================== ==================== ==



DagLar[1]

Sabahat Akkiraz - Bir GüzeL Sevdim

Sabahat Akkiraz - DagLar Kardesimi Geri Verin 01

Sabahat Akkiraz - DagLar Kardesimi Geri Verin 02

Sabahat Akkiraz - ErenLer Cemine

Sabahat Akkiraz - Etme Bu Cevri Cefayi

Sabahat Akkiraz - Ey GönuL

Sabahat Akkiraz - HasretinLe Beni

Sabahat Akkiraz - Munzur Dagi

Sabahat Akkiraz - Ne AgLarsin

Sabahat Akkiraz - PazarLik EdeLim

Sabahat Akkiraz - Semah

Sabahat Akkiraz - SuLtanim

Sabahat Akkiraz - Yagmur Yagar

Sabahat Akkiraz - Yar ALi





SABAHAT AKKIRAZ - DELI DERVIS

=============================



Dervis[1]

Sabahat Akkiraz - AnaLar Vazgecmez

Sabahat Akkiraz - BagLama

Sabahat Akkiraz - DagLarin Etegi Kardir

Sabahat Akkiraz - DeLi Dervis

Sabahat Akkiraz - DeLi GonLum

Sabahat Akkiraz - DiLey

Sabahat Akkiraz - Dosttan Ne Haber

Sabahat Akkiraz - HaLay

Sabahat Akkiraz - HeLe ZaLim

Sabahat Akkiraz - Karadagin Boz YiLani

Sabahat Akkiraz - Kirikhan Baragi

Sabahat Akkiraz - LeyLan MevLam (Semah)

Sabahat Akkiraz - Yaram

Sabahat Akkiraz - YeLe Verdim





SABAHAT AKKIRAZ - GüL YüZLü SEVDIGIM

============================== ======



Sabahat Akkiraz - Asagidan Bir YeL Esti

Sabahat Akkiraz - AyriLigin Günü Mü GeLdi

Sabahat Akkiraz - CareLer

Sabahat Akkiraz - DertLinin Derdi Bitmez

Sabahat Akkiraz - Dostum Düsman OLmadi Ki (U.H)

Sabahat Akkiraz - GeLin OLdum Karabük'ün ELine

Sabahat Akkiraz - GüL YüzLü Sevdigim

Sabahat Akkiraz - Icerden Yar Icerden

Sabahat Akkiraz - Oy NazLim NazLim

Sabahat Akkiraz - Oyakcinin GeLini

Sabahat Akkiraz - YayLaLar (U.H)

Sabahat Akkiraz - ÖLem ÖLem





SABAHAT AKKIRAZ - INSANA MUHABBET DUYALI [1986]

============================== =================



Muhabbet[1]

Sabahat Akkiraz - Ah LeLe Kurban Ey

Sabahat Akkiraz - Aman Tabip

Sabahat Akkiraz - Ay Amman

Sabahat Akkiraz - Canim Kurban OLsun

Sabahat Akkiraz - DeLi GonuL

Sabahat Akkiraz - Demedimmi Yar Ben Sana

Sabahat Akkiraz - Divana

Sabahat Akkiraz - Dun Mu Dardayidin

Sabahat Akkiraz - EvLerinin Onu

Sabahat Akkiraz - GuzeL Asik

Sabahat Akkiraz - Insana Muhabbet DuyaLi

Sabahat Akkiraz - Kara Tren

Sabahat Akkiraz - Oy Aman

Sabahat Akkiraz - Potpori

Sabahat Akkiraz - Sari Cicek

Sabahat Akkiraz - Su Siziyor

Sabahat Akkiraz - Yaban GuLu





SABAHAT AKKIRAZ - KAYGUSUZ

==========================



Kaygusuz[1]

Sabahat Akkiraz - Basi Pare Pare

Sabahat Akkiraz - Biz Asigiz

Sabahat Akkiraz - Bu YiL Bu DagLarin Kari Erimez

Sabahat Akkiraz - Cikarim YüceLere

Sabahat Akkiraz - Harputtan Ötesine

Sabahat Akkiraz - Kumarbaz- Kaygusuz

Sabahat Akkiraz - LeyLim LeyLim

Sabahat Akkiraz - Sabah Erken Uyan Yar

Sabahat Akkiraz - Saki

Sabahat Akkiraz - Savun( Barak )

Sabahat Akkiraz - Sikayetim Sana Tanrim

Sabahat Akkiraz - Tarikat Kutbu-Virane Sofrasi

Sabahat Akkiraz - Tevhit

Sabahat Akkiraz - Yar Yar





SABAHAT AKKIRAZ - KINALI KAR

============================



Sabahat Akkiraz - kinali kar

Sabahat Akkiraz - Track 2

Sabahat Akkiraz - Track 3

Sabahat Akkiraz - Track 4

Sabahat Akkiraz - Track 5

Sabahat Akkiraz - Track 6

Sabahat Akkiraz - Track 7

Sabahat Akkiraz - Track 8

Sabahat Akkiraz - Track 10

Sabahat Akkiraz - Track 11

Sabahat Akkiraz - Track 12

Sabahat Akkiraz - Track 13





SABAHAT AKKIRAZ - KONSERLER 2 (14.04.2008)

============================== ============



Sabahat Akkiraz - Aglama

Sabahat Akkiraz - Aglarsin Benim Zülfü Siyahim

Sabahat Akkiraz - Ak Melegim Göç Eylemis

Sabahat Akkiraz - Bergüzar

Sabahat Akkiraz - Bir Ay Dogar

Sabahat Akkiraz - Dereler Çosarsa , Daglar Verin Yarimi

Sabahat Akkiraz - Dost Beni Beni

Sabahat Akkiraz - Leyli Yar

Sabahat Akkiraz - Soran Olmasa

Sabahat Akkiraz - Çayin Ortasinda Yilgin

Sabahat Akkiraz - Çoktan Beri

Zara & Sabahat Akkiraz - Degme Felek





SABAHAT AKKIRAZ - KüLLIYAT

==========================



234310_2

Sabahat Akkiraz -01- Gül Fidani Kirilir

Sabahat Akkiraz -02- Kök ve Dal

Sabahat Akkiraz -03- Mevlam Bir Cok Dert Vermis

Sabahat Akkiraz -04- Ben Melamet Hirkasini Giydim (Leyli Leyli)

Sabahat Akkiraz -05- Akittin Gözümden Yasi

Sabahat Akkiraz -06- Kayalar Merdim Merdim (Karasar Semahi)

Sabahat Akkiraz -07- Nokta

Sabahat Akkiraz -08- Kaleden Kaleye Sahin Ucurdum (Temir Aga)

Sabahat Akkiraz -09- Ali (Methiye)

Sabahat Akkiraz -10- Eridi Kalmadi Daglarin Kari

Sabahat Akkiraz -11- Ceylan Gözlerine





SABAHAT AKKIRAZ - LAMEKAN

=========================



Sabahat Akkiraz - Askin Divanesi

Sabahat Akkiraz - Bahcede GüLLer Acmis

Sabahat Akkiraz - DavuLcu

Sabahat Akkiraz - Degirmenim Terse Döndü

Sabahat Akkiraz - Ezgincan

Sabahat Akkiraz - Garip Anam

Sabahat Akkiraz - GüzeL Dost

Sabahat Akkiraz - HaLayLar

Sabahat Akkiraz - KüLetti Derunum

Sabahat Akkiraz - Lamekan

Sabahat Akkiraz - Yüce Dag Basinda

Sabahat Akkiraz - Yücesinde DertLi DertLi Dönüsen





SABAHAT AKKIRAZ - SAFAK SöKTU [1984]

============================== ======



Sabahat Akkiraz - ActimoLa Su Sivas2in

Sabahat Akkiraz - ALdim Sazi ELime

Sabahat Akkiraz - Ben YaraLi CeyLanim

Sabahat Akkiraz - Bir GüzeLin Asigiyim

Sabahat Akkiraz - Dem GeLdi

Sabahat Akkiraz - Garip Garip

Sabahat Akkiraz - GeLdi Gecti GüzeLLerin Kervani

Sabahat Akkiraz - KatipLer Oturmus

Sabahat Akkiraz - KayaLar Merdim Merdim

Sabahat Akkiraz - Nesini Sorarsin

Sabahat Akkiraz - Nicin AgLamayim Nicin GüLmeyim

Sabahat Akkiraz - Safak Söktü

Sabahat Akkiraz - Siyah SacLarin

Sabahat Akkiraz - YiLgin Adasi (U.H)

Sabahat Akkiraz - Yüce Dag Basinda CeyLan BaLaLar

Safaksoktu[1]





SABAHAT AKKIRAZ - SES VERIN SESIME DAGLAR

============================== ===========



01-Sabahat Akkiraz - Ses Verin Sesime Daglar

02-Sabahat Akkiraz - Arguvan

03-Sabahat Akkiraz - Fazilet

04-Sabahat Akkiraz - Hasretinle Beni

05-Sabahat Akkiraz - Ezel Bahar

06-Sabahat Akkiraz - Agìt

07-Sabahat Akkiraz - Tevhid

08-Sabahat Akkiraz - Methiye

09-Sabahat Akkiraz - Halay

10-Sabahat Akkiraz - Yagmur Yagar

11-Sabahat Akkiraz - Yokuƒ Seni

12-Sabahat Akkiraz - Yemen

13-Sabahat Akkiraz - Bana Yücelerden

14-Sabahat Akkiraz - Yar Ali





SABAHAT AKKIRAZ - SEYRAN

========================



Sabahat Akkiraz - Ana Baba Hisim Akran

Sabahat Akkiraz - Beni Beni

Sabahat Akkiraz - Bu Ask Bir Bahr-I Ummandir

Sabahat Akkiraz - DagLar Verin Yarimi

Sabahat Akkiraz - DertLi GönüL

Sabahat Akkiraz - HaLayLar

Sabahat Akkiraz - Havar

Sabahat Akkiraz - Hey Dost

Sabahat Akkiraz - Hicran Kucaginda

Sabahat Akkiraz - Kara Kis GeLmeden

Sabahat Akkiraz - Kime Canim Desem

Sabahat Akkiraz - OLura OLmaza

Sabahat Akkiraz - Seyran

Seyrank[1]





SABAHAT AKKIRAZ - TüRKüLERLE GIDE GIDE [1998]

============================== ===============



Sabahat Akkiraz - ALi´nin Sirri

Sabahat Akkiraz - Arguvan (U.H)

Sabahat Akkiraz - Bak Simdi - Sevdicegim

Sabahat Akkiraz - Barak (U.H)

Sabahat Akkiraz - CeyLan GozLerin

Sabahat Akkiraz - ErenLer Sahtan GeLirLer

Sabahat Akkiraz - Gor Nenni Nenni

Sabahat Akkiraz - Ne Boynunu Bukersin

Sabahat Akkiraz - Saskin Yarim

Sabahat Akkiraz - TürküLerLe Gide Gide 01

Sabahat Akkiraz - TürküLerLe Gide Gide 02

Sabahat Akkiraz - Ya Hizir Semahi

Sabahat Akkiraz - Yar Senin Derdinden

TurkuLer[1]





SABAHAT AKKIRAZ - YALAN DüNYA [1992]

============================== ======



Sabahat Akkiraz - AgLatma GeLem

Sabahat Akkiraz - Aman KaLkin GideLim (U.H)

Sabahat Akkiraz - Bende BiLmem

Sabahat Akkiraz - Derdi AnaLara SoyLerLer (U.H)

Sabahat Akkiraz - Firat Kenarinda

Sabahat Akkiraz - GeLeLe (U.H)

Sabahat Akkiraz - Gucenmis Sevdigim (U.H)

Sabahat Akkiraz - Muhammed´in Bahcesinde

Sabahat Akkiraz - Sen Sebep OLdun

Sabahat Akkiraz - YaLan Dunya

Sabahat Akkiraz - YaLan Dunya

Sabahat Akkiraz - Yarim Arz EyLe

Sabahat Akkiraz - YoLLarini GozLerim

Sabahat Akkiraz - YoLumuz AdaLet





SABAHAT AKKIRAZ - YIGIT INSANLARIN TüRKüSü [1996]

============================== ===================



Sabahat Akkiraz - AciLin KapiLar

Sabahat Akkiraz - Bana YuceLerden Seyreden DiLber

Sabahat Akkiraz - Degme FeLek

Sabahat Akkiraz - Duazi Imam

Sabahat Akkiraz - Iste YetimLerin Yetimi

Sabahat Akkiraz - Medet

Sabahat Akkiraz - Semah I

Sabahat Akkiraz - Semah Ii

Sabahat Akkiraz - Sen YaraLi DegiLsin

Sabahat Akkiraz - Tercan ELLeri

Sabahat Akkiraz - Yemen Bizim Neyimize

Sabahat Akkiraz - Yigit InsanLarin Turkusu

Sabahat Akkiraz - YoruLdum Yorgunum

Yigit[1]





SABAHAT AKKIRAZ - YüREGIMIN SESI SABRIN TüRKüLERI

============================== ===================



Sabahat Akkiraz - Agir HaLay

Sabahat Akkiraz - Arguvan

Sabahat Akkiraz - Barak

Sabahat Akkiraz - Bir Yigit Gurbete Dusse

Sabahat Akkiraz - DertLiden Dert SoruLur Mu

Sabahat Akkiraz - HeLe DagLar

Sabahat Akkiraz - KerbeLa

Sabahat Akkiraz - Munzur

Sabahat Akkiraz - Ne Minnet

Sabahat Akkiraz - Sah - I Merdan

Sabahat Akkiraz - Yaradan Dost

Yuregin_sesi[1]





SABAHAT AKKIRAZ - ZALIM {MINARECI}

============================== ====



Sabahat Akkiraz - Ah Ne aLa

Sabahat Akkiraz - Ak Cuha Kara Cuha

Sabahat Akkiraz - Ak MeLegim Goc Etmis

Sabahat Akkiraz - AyriLik

Sabahat Akkiraz - Be Hey ZaLim

Sabahat Akkiraz - Dam Basina Cikmis

Sabahat Akkiraz - DosT Serhos

Sabahat Akkiraz - GuLec YuzLu NazLi Yarim

Sabahat Akkiraz - GuzeL Gocun oLmus

Sabahat Akkiraz - Kapimizin Onu Sira BademLer

Sabahat Akkiraz - Kup Kirar OvaLari

Sabahat Akkiraz - Memos

Sabahat Akkiraz - Su YayLanin Duzune

Sabahat Akkiraz - ZaLim ZaLim

Sabahat Akkiraz - Zehir Etme Bana



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Site Info

Text

-

dizi izle Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template