15 Temmuz 2009 Çarşamba

Neşe Karaböcek Serisi [87 Albüm ve Plak]

45’LİKLERİ











Neşe Karaböcek - 1961 ( Pathe Plak PT 140)



Dertli Kervan

Ellere Bırakmam Seni







İndir



















Neşe Karaböcek - 1961 ( Pathe Plak PT 98)



Sişeler ( Rumca Sözlü )

Bir Vefasıza Kandım







İndir



















Neşe Karaböcek - 1962 (Pathe Plak 187)



Bağa Girdim Nar İçin

Sana Ben Gönlümü Verdim







İndir



















Neşe Karaböcek - 1962 (Pathe Plak PT 141 )



Baygınım Güler Yüzüne

Çatma Kalem Kaşlarını







İndir



















Neşe Karaböcek - 1964 ( Pathe Plak PT 216)



Kara dut

Hayati Esmerani





İndir



















Neşe Karaböcek - 1962 (Pathe Plak PT 217)



Aşkını Neden Gizledin

Türlü Renkten Al Geldi (Ninni)





İndir



















Neşe Karaböcek - 1963 (Pathe Plak PT 357)



Anam Benim Canım Benim

Dal Bastı Kiraz Gibi





İndir



















Neşe Karaböcek - 1965 (Pathe Plak PT 357)



Belki Bir Gün Gelecek

Ay Isığı Altında







İndir



















Neşe Karaböcek - 1970 (Alp Plak 2501)



Artık Sevmeyeceğim

Ağlama Değmez Hayat







İndir



















Neşe Karaböcek - 1970 (Alp Plak 2502 )



Bana Çok Mu Görüyorsun

Benim De Canım Var







İndir



















Neşe Karaböcek - 1969 (Alp Plak 2504)



Damarımda Kanımsın

Eyvah







İndir



















Neşe Karaböcek - 1969 (Alp Plak 2505)



Makber

Bakmıyor Çesmi Siyah







İndir



















Neşe Karaböcek - 1969 (Alp Plak 2503)



Zinguala

Azizem







İndir



















Neşe Karaböcek - 1971 (As Plak 5511)



Adını Anmayacağım

Ben Seni Unutmak İçin Sevmedim







İndir



















Neşe Karaböcek - 1972 (As Plak 5526)



Ayrılık Günü

Aşık Olamıyorum







İndir



















Neşe Karaböcek - 1972 ( As Plak 5538)



Bu Nasıl Aşk Böyle

Elveda Meyhaneci







İndir





















Neşe Karaböcek - 1972 (As Plak 5530)



Geri Dönülmez Bir Yoldayım

Eşsiz Sevgilim Benim







İndir



















Neşe Karaböcek - 1972 ( As Plak 5527)



Koca Dünya

Atsan Atılmaz Satsan Satılmaz







İndir





















Neşe Karaböcek - 1972 (As Plak 5521)



Ben Gamlı Hazan

Kulakların Çınlasın







İndir



















Neşe Karaböcek - 1972 ( As Plak 5523)



Oyun Bitti

Kulakların Çınlasın







İndir



















Neşe Karaböcek - 1972 (As Plak 5529)





Aşkına Doyum Olmaz

Son Hatıra







İndir



















Neşe Karaböcek - 1972 (As Plak 5522)



Zahidem

Kaşların Kara Kara Leylam







İndir



















Neşe Karaböcek - 1972 ( As Plak 5539)



Züleyha

Yeşilim Yeşilim Aman







İndir



















Neşe Karaböcek - 1973 ( As Plak 5544)



Hatırla

Sevme Beni Artik







İndir



















Neşe Karaböcek - 1974 ( Kervan Plak 71)



Dertler Benim Olsun

At Kadehi Elinden







İndir



















Neşe Karaböcek - 1974 ( As Plak 5568)



Dünden Beri

Senin Yerine Olsam







İndir



















Neşe Karaböcek - 1974 ( Kervan plak 74)



Duydum ki Unutmuşsun

Saymadım Kaç Yıl Oldu







İndir



















Neşe Karaböcek - 1974 ( Kervan Plak 80)



Gönül

Köle







İndir



















Neşe Karaböcek - 1975 Kervan Plak 101)



Gözyaşı Yalan Söylemez

Deli Gibi Sevdim







İndir



















Neşe Karaböcek - 1975 (Kervan Plak 88)



Duyun Beni

Ne Umdum Ne Buldum





İndir



















Neşe Karaböcek - 1975 ( Kervan Plak 85)



Kadehinde Zehir Olsa

Dert Şarkısı







İndir



















Neşe Karaböcek - 1975 ( Kervan Plak 87)



Suçum Nedir

Kırk Yıllık Dost Gibiyiz







İndir



















Neşe Karaböcek - 1975 ( Kervan Plak 96)



Unut Onu Arkadaş

Gel Usul Usul







İndir



















Neşe Karaböcek - 1976 ( Kervan Plak 118)



Allah Aşkına

Ben Böyle de Yaşarım







İndir



















Neşe Karaböcek - 1976 (Kervan Plak 110 )



Batsın Bu Dünya

Perişan







İndir



















Neşe Karaböcek - 1976 ( Kervan Plak 121)



Yaşadım Mı Öldüm Mü

Kaç Kadeh Sustu





İndir













ALBÜMLERİ













Neşe Karaböcek – 33’lük Plak [1972]



Artık Gel Ne Olur

Ben Gamli Hazan

Bos Gonul Kussuz Kafes

Buyuk Asklarin Kaderi

Kulaklarin Cinlasin (vers)

Nasil Gecti Habersiz

Nerden Dustum Ben Bu Aska

O Agacin Alti

Oyun Bitti

Oyun Bitti (Tsm)

Sevmekten Kim Usanir

Yanani Allah Gorur







İndir



















Neşe Karaböcek - Geri Dönülmez Bir Yoldayım [1972]



Geri Donulmez Bir Yoldayim

Hatirla

Kaslarin Kara Kara

Katip Arzuhalim

Kiskanirim

Omrumce Adim Adim

Seher Vakti

Son Hatira

Unuttun Beni Zalim

Uykuda misin Sevgili Yarim

Yarim Kalan Ask

Zahidem







İndir



















Neşe Karaböcek - Türküola 2 [1973]



Asik Olamiyorum

Atsan Atilmaz

Ayrilik Günü

Bile Bile

Damarimda Kanimsin

Dört Mevsimde Sen

Eyvah

Kaslarin Kara Kara Leylam

Katip Arzuhalim

Koca Dünya

Kulaklarin Cinlasin

Oyun Bitti

Seher Vakti

Sevmekten Kim Usanir

Tatli Dillim Güler Yüzlüm

Uykuda Misin Sevgili Yarim

Zahidem







İndir



















Neşe Karaböcek - Deli Gibi Sevdim LP [1976]



Deli Gibi Sevdim

Dertler Benim Olsun

Duyun Beni

Gözyasları Yalan Söylemez

Kadehinde Zehir Olsa

Kırk Yıllık Dost Gibiyiz

Köle

Ne Umdum Ne Buldum

Özlem Rıhtımı

Suçum Nedir

Unut Onu Arkadas







İndir



















Neşe Karaböcek - Deli Gibi Sevdim (Türküola 697) [1977]



At Kadehi Elinden

Batsin Bu Dunya

Deli Gibi Sevdim

Derdimi Anlatirdim

Dert Sarkisi

Dertler Benim Olsun

Duyun Beni

Gözyaslari Yalan Söylemez

Kadehinde Zehir Olsa

Kirk Yillik Dost Gibiyiz

Köle

Ne Umdum Ne Buldum

Özlem Rihtimi

Unut Onu Arkadas







İndir



















Neşe Karaböcek - Dünden Bugüne LP [1977]





Ayrılık Vakti

Ayrılık Yarı Ölmekmis

Beklerim Hergün Bu Sahillerde

Bir Öptüm

Bu Yerler Ne Fisunkardı

Gülünce Gözlerinin Içi Gülüyor

Hecine Gönlüm Hecine

Kaç Kadeh Sustu

Ne Yaptım Kendimi Nasıl Aldattım

O Dudaklar

Sabret Gönül

Yasadım Mı Öldüm Mü







İndir



















Neşe Karaböcek &Biricik – Minareci 2 Özel Seri [1977]



01.Neşe Karaböcek - Sen Gidince

02.Neşe Karaböcek - Yürekler Acısı

03.Neşe Karaböcek - Demedim Mi Ben Sana

04.Neşe Karaböcek - Köle

05.Neşe Karaböcek - Ne Umdum

06.Neşe Karaböcek - Gözyaşları Yalan Söylemez

07.Neşe Karaböcek - Neden Saçların Beyazlamış Arkadaş

08.Biricik - Ayrılığı İsterken

09.Biricik - Ask Bence Sen Demektir

10.Biricik - Ben O Zaman Ölürüm

11.Biricik - Sen De Bizdensin

12.Biricik - Seven Gözlerim

13.Biricik - Ne Olur Bu Aşkı Öldürmeyelim





İndir



















Neşe Karaböcek - Uğur Böceği LP [1978]



Aç Kalbinin Kapısını

Allah Acısın

Ates Olmadan Duman Tütermi

Azizem

Bahar Düsmüs Saçlarına

Damarımda Kanımsın

Eyvah

Içenlerin Dünyası

Sonbahar Güneşi

Zinguala







İndir



















Neşe Karaböcek - Dost Bahçesi [1979]



Aksam Oldu Huzunlendim

Ayrilik Kolyesi

Bahari Bekleyen

Bahcenizde Gul Var Mi

Bizi Kiskanan Gözler

Cay Elinden Öteye

Derdine Düstüm

Dost Bahcesi

Guldur Artik

Hayli Zamandir

Mektup Selam Söyle

Seni Buldum Ya

Toprak

Vara Vara

Zalim Dünya







İndir



















Neşe Karaböcek & Ahmet Özhan – Uzelli 618 [1979]



Ahmet Özhan - Ben Melanet Hırkasını

Ahmet Özhan - Bu Ne Haldir Sultanım

Ahmet Özhan - Gönlüme Gir Dal Güneşim

Ahmet Özhan - Sen Neşeden Haber Ver

Ahmet Özhan - Şu Yalan Dünyayı

Ahmet Özhan - Zulmetle Ayrılık

Neşe Karaböcek - Aradı Buldu Beni

Neşe Karaböcek - AyrılıkKolyesi

Neşe Karaböcek - Bahçenizde Gül Var Mı

Neşe Karaböcek - Çay Elinden Öteye

Neşe Karaböcek - Göz Yaşı Yalan Söylemez

Neşe Karaböcek - Hayli Zamandır Beklettin Beni

Neşe Karaböcek Mektup Selem Eyle Bizden

Neşe Karaböcek - Ud Taksimi(Bir Meçhule Giden Dünya)





İndir



















Neşe Karaböcek – Beddua [1980]





Askınla Bin Defa

Bahçenizde Gül Varmı

Beddua

Ben Bir Garip Bülbülüm

Bir Zaman Gönlüme

Dert Çekmeye Gidiyorum

Erken Açan Bir Gül

Hayli Zamandır

Kara Gözlüm

Su Karsıki Evde

Ya Leyli

Yalancı

Zevk Ve Nese







İndir



















Neşe Karaböcek - Şu Karşıki Evde Bir Çocuk Doğmuş [1980]



Ask Ve Sevgi

Askinla Bin Defa Olsem

Beddua

Ben Bir Garip Bulbulum

Ben Onu Ariyorum

Bir Zamanlar Gonlume

Geciverdi Omrumuz

Gozlerinde Yas Olayim

Ister Sev Ister Sevme

Kara Gozlum

Su Karsiki Evde Bir Cocuk Dogmus







İndir



















Neşe Karaböcek - Canım Dinleyicilerim (33 Lük LP) [1981]



Adim Yalnizlik

Bahar Bitti

Bir Tuhafim Bu Aksam

Canim Dinleyicilerim

Duymak Istiyorum

Kismet Degilmis

Onemli Degil

Sevecek Hal Kalmadi

Ya Leylu (Ada Sahillerinde)

Zeytin Gozlum







İndir



















Neşe Karaböcek - Yedi Renk [1982]



Günün Birinde

Kabahatim Büyüktür

Fülfül Kiz

Ölmeden Gel

Sirindir

Sen Gelmez Oldun

Ne Yapsak Ne Etsek

Ayda Yilda Bir Pazar

Gönlüm Usak Gibi

Nazli Bülbül







İndir



















Neşe Karaböcek - Yağmur Altında [1983]



Affetmem Asla Seni

Bana Nasil Vazgec Dersin

Bir Sevgi Istiyorum

Butun Kuslar Vefasiz

Civelek

Gunduzum Seninle

Kaderimde Hep Guzeli Aradim

Mevsimler Yas Tutup

Sevda Basamagi

Sizden Biri

Yagmur Altinda







İndir



















Neşe Karaböcek - Kertenkele [1984]



Ben Zaten Olmusum

Budala

Dogmusum Avare

Hastayim Viran

Havan Batsin Mir mir

Kertenkele

Merhaba Dunya

Nasil Unuturum Seni

Sevda Tepesi

Singirdak

Yan Para

Yegane Sevdigim







İndir



















Neşe Karaböcek - Avare [1985]



Af Diliyorum

Avare

Cile Cekmeyemi Geldim

Dile Dustum Ben Dile

Gel Guzelim Gezelim

Iki Damla Gozyasi

Sen Benimsin

Soruyorum Seni Ben

Sozlerine Inandim

Yak Bir Sigara

Yaziklar Olsun Sana







İndir



















Neşe Karaböcek - Telli Telli [1985]



Ayip Sana Sabri

Fakkar

Gidiyorum Ben

Gömelim Bu Hasta Kalbi

Herseyini Özledim

Insaallah

Isterem ki Görem Seni

Sensiz Yasayabilmirem

Sildim Seni Kalbimden

Telli Telli

Üc Bes Günde Bir

Ümit Cesmesi

Ya Habib

Telli TelliOlsun Sana







İndir



















Neşe Karaböcek - Arkadaş [1986]



Aksamlar

Arkadas

Beni Bana Ver

Gulelim Oynayalim

Hadi Soyle

Haydar

Izlerini Nerede Bulurum Senin

Sabret Canim

Senli Gunler

Yalvarma







İndir



















Neşe Karaböcek - Çiçek Dağı [1986]





Cicek Dagi

Basi Bos Gonlum

Cicek Dagi - Olmaz Olmaz

Derdimi Dokersem

Potpori

Sepeti Koluna

Sev Dostum Sev







İndir



















Neşe Karaböcek - Dünden Beri [1986]



Asik Olmuyorum

Aska Saygin Varsa

Demiyonmu

Dünden Beri

Elveda Meyhaneci

Essiz Sevgilim Benim

Geri Dönülmez Bir Yoldayim

Gökyüzünde Yalniz Gezen Yildizlar

Hatirla Hatirla

Senin Yerine Olsam

Sevme Beni Artik Züleyha

Yesilim Yesilim Aman

Zahidem

Askina Doyum Olmaz







İndir



















Neşe Karaböcek - Bir Öptüm&Yağmur [1988]



Adim Yalnizlik

Askina Doyum Olmaz

Bir Optum

Bir Tuhafim Bu Aksam

Dertsiz Olsam Icermiyim

Eski Dostlar

Gonul Dagi

Kemanci

Oyun Bitti

Ozlem Rihtimi

Seni Buldum Ya

Yagmur

Yasadim Mi Oldum Mu







İndir



















Neşe Karaböcek - Süper Arabesk [1988]



Allah Kerim

Ben De Isterim

Biz Ayrilmayiz

Bu Can Sensiz Yasar Mi

Cagirma Beni

Milyonum Yok

Milyounm Yok (Enstrumental)

Pismanim

Sevmek Niye

Sursun Sevgilim

Yasanacak Ne Kaldi Ki







İndir



















Neşe Karaböcek - Deliler Gibi - İşte Eyle [1989]



Bir Cocuktan Farkin Yok

Deliler Gibi

Dunya Senin Dunya Benim

Gocebe Kuslar

Gozlerin Eladir Yar

Gulum

Hasret

Helo Can

Hic Kusmenin Yerimiydi Yar

Iste Oyle

Senin Askin

Tanirsin Beni







İndir



















Neşe Karaböcek – Dertli [1989]



Ah Su Dunya

Alafsuriye ( Arapca )

Askini Neden Gizledin

Avare

Baga Girdim Nar Icin

Bayginam Guzel Yuzune

Bir Vefasiza Kandim

Catma Kalem Kaslarini

Dertli Kervan

Ellere Birakmam Seni

Hayati Esmerani ( Arapca )

Karadut

O Beni Bir Bahar Aksami Terketti

Sana Ben Gonlumu Verdim

Sen Ellerin Olamazsin

Siseler ( Rumca Sozlu )







İndir



















Neşe Karaböcek - Yağmur Ağlıyor [1990]



Aglama Sevdam

Anmasinlar Adini

Bir Elinde Cimbiz

Bitsin Bu Hasret

Deli Dereli

Fikrimin Ince Gülü

Icerim Kan Doldu

Olmaz Bu Kadar

Yagmur Agliyor

Yasamak Güzel







İndir



















Neşe Karaböcek - Amerika – Arkadaş [1991]



Yetti Canima

Yalvarma

Uzulme Haydar

Trilelli Lelli

Su Ver leyla

Sarkilara Sordum

O Senli Gunlerim

Kalbine Sor

Insallah Masallah

Gidiyorum Ben

Elele

Bir Opucuk Bahsis

Beni Bana Ver

Ben Yastik Istemem

Arkadas

Aksamlar







İndir



















Neşe Karaböcek - Ateş Benim Kül Benim [1991]



Aglama Bebegim

Ates Benim Kul Benim

Ayrilmam Senden

Bir Daha Soyle

Cukulatam Cukulata

Gelmesende Olur Artik

Hatirim Kalir

Hos Gor Aldirma

Nasil Gecti Habersiz

Ne Sisler Ne Firtinalar







İndir



















Neşe Karaböcek - Uğur Böceği [1991]



Anlatilmaz Bin Dert Ile

Arim Balim Petegim

Artik Sevmeyecegim

Ayrilik Gunu

Ben Seni Unutmak icin Sevmedim

Bir Bahar Aksami

Elbet Bir Gun Bulusacagiz

Elveda Meyhaneci

Enginde Yavas Yavas

Essiz Sevgilim Benim

Goze Mi Geldi

Kulaklarin Cinlasin

Mavi Dunyam Benim

Sevda Yolu

Sonmez Artik Yuregimde

Umidini Kirpiklerinde

Yalanci Yarim







İndir



















Neşe Karaböcek - Altın Şarkılar [1992]



Adini Anmayacagim

Artik Sevmeyecegim

Elbet Bir Gun Bulusacagiz

Gel Usul Usul

Geri Donulmez Yoldayim

Gokyuzunde Yalniz Gezen Yildizlar

Kiskanirim Seni Ben

Kulaklarin Cinlasin

Benim De Canim Var

Bir Sevgi Istiyorum

Damarimda Kanimsin

Deli Gibi Sevdim

Hey Gidi Koca Dunya

Intizar

Koca Dunya-Enst

Mavi Dunyam Benim

O Agacin Altini

Perisan







İndir



















Neşe Karaböcek - Yam Yam [1992]



Yamyam

Acaipsin

Cirilciplak

Isterim

Kokun Odamda

Maymun Suratli

Olsun Olsun

Op Beni

Rakip Ariyorum

Vallah







İndir



















Neşe Karaböcek - Bir Hüzzam Şarkı Gibi [1993]



Bir Huzzam Sarki Gibi

Bu Yerler Ne Fusunkardi

Col Gibi

Donusunu Bekliyorum

Dudaklar

Gonlundeki Ozlem

Hic Ozur Dileme

Mecbur Degilsin

Pabucunu Attim Dama

Sevgi Yagmuru

Unutmak Kolaysa

Yillarin Hesabi







İndir



















Neşe Karaböcek – Altın Şarkılar 2 [1993]



Benim De Canım Var

Bir Sevgi İstiyorum

Damarımda Kanımsın

Deli Gibi Sevdim

Hey Gidi Koca Dünya

İntizar

Koca Dünya (Enst)

Mavi Dünyam Benim

Perişan





İndir



















Neşe Karaböcek - Hatırla [1994]



Adini Anmayacagim

Askin Kanunu

Askina Doyum Olmaz

Ben Seni Unutmak Icin Sevmedim

Bile Bile

Dunden Beri

Elveda Meyhaneci

Geri Donulmez Bir Yoldayim

Hatirla Hatirla

Madem Kustun Dargindin

Oyun Bitti

Omrumce Hep Adim Adim

Pisman Olur Da Bir Gun

Seher Vakti

Sevme Beni Artik

Unuttun Beni Zalim

Uykuda mısın Sevgili Yarim

Yarim Kalan Ask

Yorgun Gonuller







İndir



















Neşe Karaböcek - Cucu - Öp Gizlice [1995]



Bir Numara Ask

Cis Cis

Cucu

Gel Imana

Git O Kadina

Gizlice Gizlice

Mehmedim Ali

Olmuyor Gülüm

Özür Dilerim

Zing Zing







İndir



















Neşe Karaböcek - Bir Tanem [1996]





Allah Derim

Bir Gözünle Gül

Birtanem

Deli Bu

Dünya Bos

Kapandim Odalara

Mektup

Sahi mi Söyle Yemin Et

Sana Vah

Yalvariyorum







İndir



















Neşe Karaböcek - Maşaallah [1998]



Beni Sansima Birak

Gidiyorum Ben

Kalbine Sor

Kalk Gidelim

Masaallah

Seni Sana Sikayetim Var

Sevsinler

Su Ver Leyla

Terelelli

Yetti Canima







İndir



















Neşe Karaböcek - Allah Kerim



Allah Kerim

Ben de Isterim

Biz Ayrilamayiz

Bu Can Sensiz

Cagirma Beni







İndir



















Neşe Karaböcek - Arabesk Kralicesi





Batsin Bu Dunya

Bir Tuhafim Bu Aksam

Dert Sarkisi

Dunya Sarhos

Duymak Istiyorum

Duyun Beni

Gozyaslari Yalan Soylemez

Gunun Birinde

Kismet Degilmis

Ne Umdum Ne Buldum

Olmeden Gel

Onemli Degil

Ozlem Rihtimi

Sana Tiryaki Olmusum

Sevecek Hal Kalmadi







İndir



















Neşe Karaböcek - Arşiv Serisi - 6



Af Diliyorum

Avare

Cile Cekmeyemi Geldim

Dile Dustum Ben Dile

Gel Guzelim Gezelim

Gonul Ihtiyar Olmaz

Iki Damla Gozyasi

Sen Benimsin

Soruyorum Seni Ben

Sozlerine Inandim

Yak Bir Sigara

Yaziklar Olsun Sana







İndir



















Neşe Karaböcek - As Plak LP 1002



Adini Anmayacagim

Askin Kanunu

Askina Doyum Olmaz

Atsan Atilmaz

Ben Seni Unutmak Icin Sevmedim

Bile Bile

Bu Nasil Ask Boyle

Dort Mevsimde Sen

Essiz Sevgilim Benim

Arim Balim Petegim

Ayrilik Gunu

Dert Ortagim







İndir



















Neşe Karaböcek - Gönül Dağı



Arım Balım

Atsam Atılmaz

Ayrılık Günü

Damarımda Kanımsın

Deli Gibi Sevdim

Demiyom Mu

Dert Ortagım

Geri Dönülmez Bir Aksamın

Gönül Dagı

Koca Dünya

Kulakların Çınlasın

Olmaz Olsun

Ömrümce Hep

Yesilim Aman

Zahidem







İndir



















Neşe Karaböcek - Klasikler LP



Bir Gece Ansızın Gelebilirim

Derdimi Anlatırdım

Duydumki Unutmursun

Gezdigim Dikenli Ask Yollarında

Gönül

Gözemi Geldik

Ne Gelen Var

O Gece

Saymadım Kaç Yıl Oldu

Silemezler Gönlümden

Sönmez Artık Yüregimde

Ümidimi Kirpiklerine







İndir



















Neşe Karaböcek - Minareci 10



Baga Girdim Nar Icin

Bayginim Guler Yuzune

Catma Kalem Kaslarini

Dal Basti Kiraz

Dertli Kervan

Ellere Birakmam Seni

Esmerani

Iki Gonul Bir Olunca

Kacamazsin

Karadut

O Beni Bir Bahar Aksami

Sana Ben Gonlumu Verdim

Sevgili Bebegim

Siseler

Turlu Renkten Al Geldi (Ninni)

Yillar Boyu







[url="http://linksave.in/21324223874a11f8b7421cd"]İndirURL]



















Neşe Karaböcek - 7 (Türküola 607)



Allah Acisin Bana

Benim Canim Yok Mu

Bir Gece Ansizin Gelebilirim

Derdimi Anlatirdim

Dertsiz Olsam Icer Miyim

Gozyaslari Yalan Soylemez

Ne Umdum Ne Buldum

Batsin Bu Dunya

Dert Sarkisi

Ozlem Rihtimi

Perisan & Bosverdim

Sonmez Artik Yuregimde







İndir



















Neşe Karaböcek - Ölmeyen Şarkılar [2000]



Nasil Geçti Habersiz

Sarkilara Sordum

Bir Hüzzam Sarki Gibi

Unutmak Kolaysa Önce Sen Unut

Gönlündeki Özlem

Bir Daha Söyle

Ben Seni Unutmak Için Sevmedim

Artik Sevmeyecegim

Elveda Meyhaneci

Elbet Birgün Bulusacagiz

Bir Bahar Aksami

Masallah

Ates Benim Kül Benim







İndir



















Neşe Karaböcek - Öldüğümü Unuturum [2001]



Allah Derim

Ay Ince Cam Gibi

Benim Için

Bir Ilkbahar Sabahi

Bir Tanem

Deli Deli Konusma

Kapandim Odalara

Öldügümü Unuturum

Olmuyor Gülüm

Sensiz Geceler

Sizlama Yüregim







İndir



















Neşe Karaböcek - Sabır Allah Sabır [2002]



Atil Boynuma

Beni Ellerde Biraktin

Gun Veda Ediyor

Gunun Birinde

Hayret Birsey

Sabir Allah Sabir

Sen Adami Oldurursun

Sen Gelmez Oldun

Seven Kalpler Yapasin

Sevsen Ne Olur

Soyleyin Anama Aglamasin

Ucmuyor Gonlum







İndir



















Neşe Karaböcek - Avare [2007]



Ah Şu Dünya

Alaf Suriye (Arapça)

Aşkını Neden Gizledin

Avare

Bağa Girdim Nar İçin

Baygınam Güler Yüzüne

Bir Bahar Akşamı

Bir Vefasıza Kandım

Çatma Kalem Kaşlarını

Dertli Kervan

Ellere Bırakmam

Sana Ben Gönlümü Verdim & Hayati Esmerani

Sen Ellerin Olamazsın

Şişeler (Rumca)





İndir



















Neşe Karaböcek – Deli Gibi Sevdim [2009]



01 - Deli Gibi Sevdim

02 - Gözyaşları Yalan Söylemez

03 - Kırk Yıllık Dost Gibiyiz

04 - Sucum Nedir

05 - Özlem Rıhtımı

06 - Unut Onu Arkadaş

07 - Duyun Beni

08 - Dertler Benim Olsun

09 - Köle

10 - Kadehinde Zehir Olsa

11 - Ne Umdum Ne Buldum







İndir



















Neşe Karaböcek – Şu Karşıki Evde BirÇocuk Doğmuş [2009]



01 - Beddua

02 - Aşkınla Bin Defa Ölsem

03 - Aşk Ve Sevgi ( Zevk Ve Neşe )

04 - Gözlerine Yaş Olayım

05 - Ben Onu Arıyorum

06 - Su Karşıki Evde Bir Çocuk Doğmuş

07 - Bir Zamanlar Gönlüme

08 - Karagözlüm

09 - Geçiverdi Ömrümüz

10 - Ben Bir Garip Bülbülüm

11 - İster Sev İster Sevme





İndir

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Site Info

Text

-

dizi izle Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template