15 Temmuz 2009 Çarşamba

Alişan Seri 10 ALbüm + Albüm Dısı Kayıtları

Alisan - Ve Kimselere Güvenmiyorum 2007









Album Sarkilari



Alisan - Allah Allah.Mp3.mp3

Alisan - Birakin Yakami.Mp3.mp3

Alisan - Cinarlar.Mp3.mp3

Alisan - Hele Bi.Mp3.mp3

Alisan - Hele Bi-Club Version.Mp3.mp3

Alisan - Hersey Yalan Olmus.Mp3.mp3

Alisan - Lewere.Mp3.mp3

Alisan - Sari Güller-Sen Yarali Ben Yarali.Mp3.mp3

Alisan - Urfali Sevmis.Mp3.mp3

Alisan - Ve Kimselere Güvenmiyorum.Mp3.mp3

Alisan - Yare-Kürtce.Mp3.mp3

Alisan - Yukaridaki Allah.Mp3.mp3










Alisan - Varya







Album Sarkilari



Alisan - Berivan.mp3

Alisan - Bittim Gel.mp3

Alisan - Capkin Yarim.mp3

Alisan - Hayatim.mp3

Alisan - Kiz Ben Seni Vurmaz Miyim.mp3

Alisan - Kosacaksin.mp3

Alisan - Lecane.mp3

Alisan - Meraketme.mp3

Alisan - Senden Baskasi Yalan.mp3

Alisan - Soför.mp3

Alisan - Tükendim.mp3

Alisan - Varya.mp3

Alisan - Vay Beni.mp3

Alisan - Yolun Sonu.mp3







Alisan - Söz Mü







Album Sarkilari



Alisan - Aglayamam.mp3

Alisan - Ah Irem (Irem Kiz).mp3

Alisan - Anam Onu Al.mp3

Alisan - Ekmek Derdi.mp3

Alisan - Lori.mp3

Alisan - Ömrüm.mp3

Alisan - Pesindeyim.mp3

Alisan - Seviyorum Duysana.mp3

Alisan - Sorma Sevdigim.mp3

Alisan - Söz Mü.mp3

Alisan - Vazgecemem Ki.mp3

Alisan - Yemin Cicegim.mp3








Alisan - Olay Bitmisir







Album Sarkilari



Alisan - Aklin Varsa Evlenme.mp3

Alisan - Ben Daha Cok Severim.mp3

Alisan - Gitti Yarim.mp3

Alisan - Hey Dilbere.mp3

Alisan - Ikimize Birden Remik.mp3

Alisan - Ikimize Birden.mp3

Alisan - Korkuyorum.mp3

Alisan - Naze Kürtce.mp3

Alisan - Naze.mp3

Alisan - Ne Güzel Yaratmis.mp3

Alisan - Olay Bitmistir.mp3

Alisan - Sen Bende Kaldin.mp3

Alisan - Yalan Oldu.mp3

Alisan - Yalanci Sevgili.mp3








Alisan - Sana Bir Sey Olmasin







Album Sarkilari



Alisan - Ah Su Güzeller.mp3

Alisan - Allahini Sevdigim.mp3

Alisan - Eli Kinali Yarim.mp3

Alisan - Gülüm.mp3

Alisan - Kinayi Getir.mp3

Alisan - Krali Gelse.mp3

Alisan - Salla.mp3

Alisan - Sana Bir Sey Olmasin.mp3

Alisan - Seni Unutamam.mp3

Alisan - Yüce Dag Basinda.mp3

Alisan - Zor Degilde Ne.mp3








Alisan - Kara Cadir







Album Sarkilari



Alisan - Adi Güzelmis.mp3

Alisan - Bebek.mp3

Alisan - Bir Yudum Su.mp3

Alisan - Bölük Bölük.mp3

Alisan - Delimisin Ne.mp3

Alisan - Ekmek Aldim Firindan.mp3

Alisan - Gitme Gönül.mp3

Alisan - Kara Cadir.mp3

Alisan - Sar Beni.mp3

Alisan - Sehar Yeli.mp3

Alisan - Sende Yanarsin.mp3

Alisan - Sevdigime Pismanim.mp3








Alisan - Kalbim Ellerinde







Album Sarkilari



Alisan - Allahtan Kork.mp3

Alisan - Anlamam Asktan.mp3

Alisan - Belalinim.mp3

Alisan - Benimsin.mp3

Alisan - Gelde Geleyim.mp3

Alisan - Helalimsin.mp3

Alisan - Kac Defa.mp3

Alisan - Kadinim.mp3

Alisan - Kalbim Ellerinde.mp3

Alisan - Kiyamete Kadar.mp3

Alisan - Narim.mp3

Alisan - Ne Cikar.mp3

Alisan - Oy Gelin.mp3

Alisan - Seni Sevmek.mp3

Alisan - Tek Basima.mp3

Alisan - Vay Halime.mp3

Alisan - Yemin Olsun.mp3








Alişan - Sevgilerimle 2008







Album Sarkilari



Alisan - Vay Gülüm.mp3

Alisan - Askin Vurdugu Yerde Cicekler Acar.mp3

Alisan - Biktim.mp3

Alisan - Cane Cane.mp3

Alisan - Gidebilen Hic Olmadim.mp3

Alisan - Gözün Aydin.mp3

Alisan - Inanmadin Ki.mp3

Alisan - Sevgilerimle.mp3

Alisan - Sordun Mu.mp3

Alisan - Söyleyemedim.mp3

Alisan - Yeminliyim Tövbesi Yok.mp3







Alişan - Aşık Oldum







Album Sarkilari



Alişan - Ah Gönlüm.mp3

Alişan - Aldanma Gönül.mp3

Alişan - Aman Allahım.mp3

Alişan - Aşık Oldum.mp3

Alişan - Geri Dön.mp3

Alişan - Gücendim.mp3

Alişan - Hazalım.mp3

Alişan - Sabır.mp3

Alişan - Sağır Sultan.mp3

Alişan - Seviyorum.mp3

Alişan - Tarifi Yok.mp3

Alişan - Vuracaklar.mp3

Alişan - Yar Demedim.mp3








Alişan-Albüm Dışı Şarkıları



Alişan & Ceylan-Seviyorum.mp3

Alişan - Salavat-ı Şerife.mp3







Alişan - Derdo & Elazığ'ın Güzelleri







Album Sarkilari



Alişan - Ayrılık.mp3

Alişan - Çayır Biçtim.mp3

Alişan - Derdo.mp3

Alişan - Dilberanım.mp3

Alişan - Emine.mp3

Alişan - Gülpembe&İlvanlım.mp3

Alişan - Kara Sevdanın Gözü Kör.mp3

Alişan - Karşı Köyden Davul Sesi Geliyor&Elazığ'ın Güzelleri.mp3

Alişan - Le Le Canım&Mısır Çölleri.mp3

Alişan - Olsaydım.mp3




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Site Info

Text

-

dizi izle Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template